Fitheidstraining

Update mei 2021:

Vanaf dinsdag 1 juni gaan we weer starten met de trainingen.
Maar er zijn wel een aantal veranderingen:

  • Er komen in eerste instantie wat minder groepen, dus als u zich opgeeft wordt u ingedeeld. Dat gaat in overleg, maar kan dus best op een andere avond zijn. We moeten controle houden over het aantal deelnemers.
  • U wordt gebeld of u kunt ook zelf bellen voor aanmelding en indeling, u kunt dus niet zomaar op uw oude groepstijd komen.
  • U mag van het RIVM alleen individueel trainen, dus er is geen gezamenlijke warming-up en cooling-down.
  • De kleedkamers en douches mogen niet gebruikt worden (behalve als kapstok).
  • Kom op de afgesproken tijd, dus niet veel te vroeg.
  • Na afloop van de training is er geen ┬┤nazit┬┤.
  • Er komt geen zomertrainingsabonnement, er komt een zomerstop (4 weken) en dan staat uw abonnement ook op stop.

Verder blijven de bekende regels gelden:

  • Als er sprake is van koorts, hoesten, verkoudheid etc. afmelden en wegblijven.
  • Handen wassen bij binnenkomst
  • Apparatuur schoonmaken met spray en doekje
  • Houdt 1,5 meter afstand van elkaar

We denken op deze manier de trainingen veilig te kunnen verzorgen.
Hopelijk tot snel!

Vroeger was een dagelijks portie lichaamsbeweging heel gewoon. Tegenwoordig is dat voor veel mensen minder vanzelfsprekend. Toch kunnen we niet zonder beweging. Regelmatig bewegen is goed voor de conditie en gezondheid van iedereen, jong en oud.

training-1

  • Door te bewegen voelt u zich fitter en bent u minder snel moe
  • Regelmatig bewegen verkleint de kans op bijvoorbeeld hart- en vaatziekten, diabetes of botontkalking
  • Met een goede conditie heeft u minder kans op nek-, rug- en andere gewrichtsklachten
  • Samen sporten is gezellig en u maakt nieuwe contacten

training-2

  • Trainen onder leiding van ervaren fysiotherapeuten
  • Overzichtelijke trainingsgroepen
  • Uw eigen programma op basis van sportmedische tests
  • Afwisselende circuits